سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوسته شدن سر بعد از کاشت مو

پوسته شدن سر بعد از کاشت مو به دلیل خشکی سر و از دست دادن چربی ها به وجود می آید همچنین محلول هایی که برای بعد از کاشت مو استفاده می شود می تواند سبب پوسته شدن سر شود.اصولا کاشت مو عوارض خطرناکی نداشته و بدون نگرانی می توان به کاشت مو پرداخت ولی بعضی عوارض هستند که بعد از کاشت مو به وجود می آیند و بعد از مدتی از بین می روند یکی از این عوارض پوسته شدن سر بعد از کاشت مو می باشد .

بعضی از افراد ، بعد از گذشت چند مدت از کاشت مو ، در محلی که موی خود را برداشت کردند یا در سطح سر خود که مو را پیوند کرده بودند احساس خشکی و پوسته شدن سر را دارند.

 

درمان پوسته شدن سر بعد از کاشت مو


پوسته شدن سر بعد از کاشت مو به صورت موقتی بوده و پس از مدت کوتاهی از بین می رود که بیمار میتواند با استفاده از شامپو و یا محلول هایی که مخصوص پوسته سر میباشد به متخصص مراجعه کرده و آنها را از بین ببرد. اصولا پزشک برای رفع التهاب پوست سر داروهایی تجویز می نماید که ضد التهاب بوده و با استفاده از آن التهاب، ورم، سوزش و پوسته شدن سر بعد از کاشت مو را کاهش می دهد.

درمان پوسته شدن سر با داروهای گیاهی


برای رفع پوسته شدن سر بعد از کاشت مو با استفاده از داروهای گیاهی باید حداقل چند ماه صبر کنید مصرف داروهای گیاهی باید زیر نظر پزشک مورد نظر باشد استفاده از جوش شیرین و حمام آفتاب و آب لیمو و ... باعث میشود که پوست سر شما به راحتی و با گذر زمان رفع شود.

جوش شیرین : ابتدا یک قاشق جوش شیرین را روی پوست سر خود ریخته و به آرامی ماساژ بدهید تا آن به خورد پوستتان برود و پس از کمی صبر پوست سرتان پاکسازی میشود و پوسته های موجود در سرتان از بین می رود .

حمام آفتاب : پوسته های سر در جاهایی که نور خورشید کمتر می تابد بیشتر رشد می کند شما با یک ساعت حمام آفتاب میتوانید پوسته های سرتان را از بین ببرید ، نور خورشید باعث پاکسازی پوست سرتان می شود .

آب لیمو : این روش می تواند باعث از بین بردن کامل پوسته ها شوددراین روش شما می توانید یک قاشق غذا خوری از آب لیمو و یا لیمو تازه را با یک فنجان آب سرد مخلوط کرده و در کف سرتان ماساژ دهید این مراحل را میتوانید هر روز تا از بین بردن کامل پوسته ها استفاده نمایید .

منبع : کلینیک کاشت ابرو طب هیر


کاشت موی احسان علیخانی

کاشت موی احسان علیخانی در میان افراد مشهور تنها به بازیگران تلویزیون و ستاره‌های سینما محدود نبوده و همه‌ی افرادی که در انظار عمومی ظاهر می‌شوند این روش را انتخاب می‌کنند. ورزشکاران معروف، سیاستمداران، طراحان مد و لباس، موسیقی‌دان‌ها و امروزه حتی بازرگانان معروف، اهمیت مو بر روی ظاهر خود را درک کرده‌اند.

هزینه‌های عمل کاشت مو

هزینه‌ی دقیق عمل‌ ترمیم مو تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین عواملی که می‌توانند بر روی هزینه‌ی عمل کاشت مو تأثیر بگذارند عبارت‌اند از:

  • تعداد پیوندها
  • نوع پیوندها
  • تعداد جلسات درمانی موردنیاز

 

در افراد مشهور ، همچون آقای احسان علیخانی، به جهت اهمیت بالای ظاهر این افراد ، درمان هر چه سریع تر ریزش مو بسیار مهم است. در واقع عمل کاشت موی احسان علیخانی در کنار کار حرفه ای ایشان، از عوامل موفقیت این مجری سرشناس در تلویزیون بود.

هر عمل کاشت مو ممکن است به یک سال زمان برای نشان دادن نتایج مطلوب نیاز داشته باشد. طول این مدت به وضعیت پوست و موی بیمار و انتظارات وی بستگی داشته که مهارت پزشک متخصص مو و جراح کاشت مو ، تأثیر زیادی در کوتاه تر شدن طول مدت برآورده شدن انتظارات فرد بیمار از کاشت مو دارد. به طور قطع، یکی از اولین سؤالاتی که هر فرد بیمار در اولین جلسه مشاوره با پزشک متخصص موی خود مطرح می کند،

به علاوه رژیم غذایی، سابقه بیماری و مصرف دخانیات در فرد بیمار نیز بر موفقیت عمل کاشت مو تأثیر می گذارد. در یک فرد سالم غیر سیگاری، احتمال موفقیت 95 الی 98 درصد از موهای پیوند زده شده وجود دارد.

منبع : کلینیک کاشت ابرو طب هیر