سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد

ابرو یکی از عناصر صورت است که در زیبایی چهره تاثیر فراوانی دارد. ابروهایی پرپشت به چهره شما زیبایی و شادابی می‌بخشند ، در نتیجه افرادی که دچار ریزش ابرو شده اند، در واقع یکی از مهمترین فاکتور های زیبایی را از دست داده اند،بهترین راه برای افرادی که ابرو های خود را از دست داده اند کاشت ابرو می باشد یکی از گزینه های مهم قبل از اقدام به این کار انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهرتان است.

کاشت ابرو

دلایل ریزش ابرو

دلایل متعددی باعث ریزش ابروها می­ شوند. موی ابرو مانند موی سر، مژه و موهای زائد بدن تحت تاثیر عوامل مختلف،قرار میگیرند و دچار ریزش می­شوند.معمولا علل  ریزش موهای سر، مژه و ابروها یکی می باشد که ممکن است در یک مقطع زمانی روی یکی از آن­ها تاثیر بگذارد،که برای درمان آنها روش های مختلفی وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها کاشت ابرو میباشد.کاشت ابرو در حال حاضر جزء تنها روشی به شمار میرود که با استفاده از آن میتوان به صورت دائمی تراکم ابرو ها را افزایش داد و به نتایج قابل قبولی دست یافت.


هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل باعث میشود هزینه شما تغییر نماید،کاشت ابرو به مقدار ناحیه ریخته شده و تعداد تارهای پیوند زده نیز بستگی دارد هر چه ناحیه طاسی وسیع تر باشد هزینه کاشت ابرو شما بیشتر می شود.

 

منبع : کلینیک کاشت ابرو طب هیر